dinsdag 21 juli 2015

Goochelaar in de vakantieperiode

Het is zomer mensen! Het moment om lekker op vakantie te gaan, of gewoon in eigen land leuke dingen te ondernemen...even geen werk maar lekker uitrusten en opladen voor de tweede helft van het jaar.


Maar dan heb je als goochelaar toch een probleem: "uitrusten doe je maar in je eigen tijd" zou mijn moeder gezegd kunnen hebben! Ik heb een heerlijk eerste halfjaar achter de rug met zakelijk succes en persoonlijk geluk. Het voordeel van dit vak is dat ik op maandag-ochtend over het algemeen geen optredens heb. Wel soms eens een afspraak maar meestal is die afspraak met de eenden in de vijver, die worden dan door mijn dochter en mij gevoerd...dat vind ze altijd geweldig!

Het bijzondere is dus dat ik mijn dochter dagelijks heel veel zie, in tegenstelling tot veel mensen die gewoon naar hun werk moeten en 's-avonds om 18:00 uur weer thuis komen.

Ik weet dat er een nog drukkere periode aan gaat komen, met veel boekingen tegen het eind van het jaar...maar ook veel voorbereidingen voor een geheim project waar ik momenteel mee bezig ben. Daarover later meer hoor, ik houd niet zo van het benoemen van geheimen als ze nog bekend mogen worden...typisch een goochelaar hè!

Toch ga ik wel wat proberen te rusten de komende tijd, ik heb nog tal van boeken over uiteenlopende onderwerpen op stapel liggen...deze moeten gewoon uitgelezen worden! Daarnaast ga ik teksten schrijven, hier en daar een nieuwe truc repeteren en in de zomer heb ik over het algemeen nog wel wat optredens hier en daar.

Dan als de vakantie voorbij is en iedereen weer naar zijn werk toe gaat, dan wordt het tijd om weer keihard aan de slag te gaan, maar ik wilde dit artikeltje ook vooral voor mij zelf schrijven...gewoon nog even een woord richten tot u, tot mijn lezers ;)

En die eendjes, die zijn na de vakantie weer aan de beurt, de afspraak staat al gepland!

Wilt u ook een afspraak plannen, maar dan voor een goochelshow:
http://www.marcwoods.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten